NYÅR

Hej :)
Idag startade dagen med allt jag inte ville, att gå upp tidigt. Har inte sovit alls mycket inatt för jag kunde inte somna så pigg jag var. Men det var bara till att stiga upp och fixa sig för att sedan åka iväg för att jobba lite. Var bara tre timmar så det var inga problem, det är ju pengar. Och nu har jag precis hunnit duscha och ska börja fixa mig lite smått, färga ögonbrynen lite och försöka hitta kläder jag kan ha på mig, är nämligen inte helt säker på det jag köpt men det märker vi. Lägger nog upp en bild innan jag sticker hemifrån. 

En kompis kommer hit innan så ska vi förkröka lite, för att sedan åka iväg till festen hos en kompis i Båstad, kommer bli förjävla nice.

Så vi hörs väll :) PUSS
Och ha en toppen nyår. 
Gott nytt år på er alla.
Bild lånad

Sv: Okej :) Igår vart jag med en kompis, Gott nytt år! :D




Kom ihåg mig?