Kvällens outfit

Såhär ser jag ut idag, enkelt men skönt. Glittrig guldtröja typ med vanliga leggings och en guldig halsring :) 
Ha en toppen kväll nu alla så hörs vi nästa år ;) 

fin outfit, älskar halsbandet! :)



Vi hoppas att du får en bra början på 2012 och att det fortsätter så! :)

Fan vad glad jag är för din skull gumman! :D Du & Alex är som ett! Ni ska vara ihop, ingen snack om saken <333333 Eller hur känns det? :)<3

m'

GOTT NYTT ÅR!

ha ett toppen år nu! :)

Göres?

snygg!!

diggar ditt halsband!!:)

Mjau, snygg människa ;)<3

Plain Jane :) det börjar en bra film på 5an klockan 9

vad kul :-D & du är skit fin!

vem fyller? en komps eller?:)

jag vet inte än;o

sv;inte stockholm :) står strax i bloggen...jag blir 12år imorgon!!

Coolt med mig ;)

Taggad för fotbollen ikväll.

Hur mår du? :)




Kom ihåg mig?