Godmorgon

Hej. 
Är ni pigga och vakna idag? jag kan väll inte påstå att jag är pigg, har sovit lite sämre inatt för jag varit
så himla täppt i näsan.. :( jobbigt läge. Och förkylningen har blivit lite värre, nyser stup i kvarten och
man känner sig allmänt seg. Men jag fick sova ut lite längre idag igen, skönt det åtminstone. 

Men jag får se hur dagen / kvällen blir, är inte alls sugen på något, vet inte varför men det bara är så
av någon konstig anledning. Brukar alltid vara så längtansfull inför nyår, men inte denna gången ;o ..
Haha vet knappt vad vi håller på med på bilden. 
Knas.
Hur ska ni fira nyår?

står i inlägget



allt bra med dig?

De är bara bra (:

Sj ? (:



Gott nytt år ! <3

skönt :D

snygg header!

SV: Bra :D

eller ja varför inte GOTT NYTT ÅR :)

god morgon sötnos. allt bra med dig idag?

Gott nytt år!

tråkigt att du inte är taggad :/

Aa, vi ska smälla! :D

Gott nytt år på dig, du med <3

gott nytt år :D

sv' denna gången ljuger du faktiskt gumms :D <3

SVAR Så lite så :)

Men headern blev bra ;)

Gott nytt år =)

sv: super bra, själv ? :D

svar; jag med :)

vad ska du hitta på denna nyårsafton? (:

Svar : Japp :D

hoppas du får en bra nyårsafton :)

sv: bara fint :D

va händer ikv då?? taggad för att fira in de nya året?? ;)

hejsan! ursäktar om jag stökar ner!

men, undrar om du gillar smycken?

om du gör det, borde du ta en titt i min smyckesblogg! Jewelsbykasia.blogg.se

du kommer inte ångra dig att du klickat in till mig!

hoppas du kikar in :)

KRAM

gott nytt år!

Vad gör du? :)

- Okej! Samma också var jag på stan en liten stund.

Vad ska du göra ikväll? :-)

varse :D

sv: Gott nytt år på dig :)

fin header!! :D <3

Akej, gott nytt år på dig! :)

Okej..ajja, inte roligt när man blir sjuk :S Krya på dej <3 Ja..själv är jag i sverige hos några bekanta..så vi ska nog bara ha vänner hit, och skjuta raketer och ha kul! Gott Nytt År till dej ((: Kram Nixu <3

gott nytt år! :D

Gott nytt år på dig! :)

Hoppas år 2010 har varit ett underbart år och att du nu siktar på ett ännu bättre 2011!



Kram Deniesé

Hehe okej :)

Hihi taack :D hoppas att du får det toppen!

tack:)!

hoppas ditt nyår blir bra ! :)

Bee

sv; det toppen :) sj? <3




Kom ihåg mig?